SCS Blender Tools

04.12.2013 14:01

Tohle bude skvělá novinka pro všechny, kdo se zabývají mody pro ETS 2. Tým SCS připravuje SCS Blender Tools, neboli Nástroje pro Blender od SCS Software. Půjde o oficiální nástroje pro vytváření modelů do her od SCS. Čtěte dále pro více informací.

 

Když tým SCS vidí všechny skvělé věci, které fandovská komunita vytváří, nemůže neobdivovat jejich nadšení. Ale samozřejmě klíčovou částí tvorby jsou nástroje k tomu používané. SCS ví, že i přes velkou snahu zpětně analyzovat jejich formáty komunitní nástroje nejsou ideální.

Dnes SCS Software ohlašuje, že se pracuje na SCS Blender Tools, které budou k dispozici každému, kdo se chce kreativně podílet na jejich hrách.

Nejspíš jste už uhodli, že tyto nástroje budou založeny na programu Blender. Blender je rychlý, flexibilní, dobře zdokumentovaný a hlavně zadarmo. Nemusíte se obávat nutnosti drahých licencí pro komerční balíky jako Maya nebo 3D Studio Max.

SCS Blender Tools budou čistě vývojářskými nástroji. Budou používat stejné přístupy a postupy práce, které SCS používá při tvorbě svých her; dokonce někteří z jejich týmu plánují používat tyto nástroje denně místo stávajících. S nimi bude možné pohodlně vytvářet modely, texturovat je, přiřazovat a upravovat materiály a to vše exportovat přímo do hry.

Plán je takový, že SCS Blender Tools budou pokrývat všechno - od nejjednodušších modelů budou po plně vybavené tahače, tak jak to delají vývojáři. Společně s dokumentací pak SCS doufá, že se objeví ještě kvalitnější komunitní výtvory. Prvky vytvořené komunitou kompatibilní ve zdrojové formě s interními vývojovými procesy SCS Software společně s editorem map jako nativní součástí hry mohou do budoucna otevřít obrovské možnosti.

Podívejte se na pár snímků, jak začlenění do Blenderu zatím vypadá: